Nye kunder på facebook

Indsamling af leads/kundeemner til privathospital

Historien om Nygart og leadindsamling

I starten af 2016 ringede en god ven af virksomheden. Han havde snakket med Nygart omkring deres markedsføring, og han ville gerne have os ind over på Facebook annoncering. Inden for denne branche var der ikke mange af de store der gjorde noget specielt på feltet, og der var god mulighed for, at den genkendelighed Nygart har skabt, ville fungere godt på de sociale medier.

Vi satte et møde op, hvor Nick mødte Jesper Nygart. Mødet gik godt, og de blev enige om en strategi. Der skulle samles leads ind som man efterfølgende kunne kontakte pr. telefon. Efter Nick kom tilbage på kontoret gik ham og Patrick i gang med udformningen af kampagnen. Nygart har deres egen grafiker og helt klare forventninger om kvalitet, så det skulle vi selvfølgelig leve op til.

Efter nogle indledende analyser og tests begyndte det pludselig at gå stærkt. Faktisk gik det så stærkt, at vi blev ringet op og bedt om at skrue ned, da sekretæren simpelthen ikke kunne håndtere alle de efterspørgsler, der kom ind. Vi havde booket forundersøgelser ind for den næste måned efter kun 3 dages annoncering.

Siden har vi arbejdet tæt sammen for at finde en model, som øger mængden af relevante leads og mindsker tidsforbruget. Med Nygart er vi kommet til et sted, hvor vi kan få at vide hvor mange bookinger de gerne vil have, og så kan vi skaffe det.